Ваша картка може бути не прийнята до оплати з ряду причин. Серед них:
- помилка при введенні даних картки — перевірте правильність введених реквізитів картки та повторіть спробу оплати;
- недостатня кількість коштів на картці — поповніть картку або скористайтеся іншою;
- ви оплачуєте замовлення карткою, яка не приймається до оплати на Corporate.tickets.ua. До оплати приймаються тільки картки платіжних систем Visa і MasterCard (у тому числі Visa Electron і Maestro). Якщо ваша картка відноситься до інших систем — на жаль, ви не зможете оплатити нею ваше замовлення. Будь ласка, виберіть інший доступний спосіб оплати, або оплатіть замовлення іншою карткою.
- картка закрита для платежів в Інтернеті — зверніться в службу підтримки вашого банку для відкриття функції онлайн-оплат;
- на картці встановлено добовий або одноразовий ліміт на розрахунки карткою в Інтернеті — зверніться в службу підтримки вашого банку для підвищення ліміту картки;
- закінчився термін дії карти — зверніться в службу підтримки вашого банку для переоформлення;
- на Вашій кредитній картці повинна залишитися сума, котру неможливо зняти, розмір якої встановлюється банківськими правилами — поповніть баланс картки, повторіть оплату;
- перебої в роботі Інтернет-з'єднання, втрата зв'язку з процесинговим центром банку;
- ви використовуєте застарілі версії Інтернет-браузерів (Internet Explorer нижче 8 версії, Opera нижче 10 версії) — змініть браузер, очистіть кеш і файли cookies у новому браузері, авторизуйтесь на сайті та повторіть спробу оплати;
- якщо ви використовуєте мобільний доступ до Інтернету, складнощі з проходженням оплати можуть бути викликані динамічною IP-адресою — замініть її на статичну в налаштуваннях свого мережевого пристрою та повторіть спробу оплати.
- транзакція з використанням вашої картки розцінена як підозріла. Більше про це за посиланням.
Якщо встановити причину відмови в авторизації не вдалося, спробуйте оплатити замовлення іншою карткою, або виберіть інший доступний спосіб оплати в розділі «Особистий кабінет» після авторизації.
Зверніть увагу, що оплатити квитки ви можете протягом 12 годин з моменту бронювання. Після закінчення цього часу неоплачене замовлення буде анульовано, а місця повернуто до загального продажу. У цьому випадку ви можете повторно забронювати та оплатити квитки.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів