Як оформити запит на повернення:
- Увійти у розділ «Особистий кабінет» – «Авіаквитки» – «Бронювання №» – «Редагування замовлення» – «Повернення квитка».
- Заповнити поля заяви.
- Завантажити необхідні документи.
- Натиснути «НАДІСЛАТИ ЗАПИТ».
- Після отримання відповіді оператора — підтвердити згоду з умовами повернення. Якщо повернення можливе тільки з попередньою оплатою сервісного збору — на цій ж сторінці буде зазначена сума до оплати, форма для оплати онлайн і кінцевий термін оплати. Якщо термін оплати закінчився — необхідно натиснути «Повторити розрахунок» і очікувати нового розрахунку умов повернення квитка.
Запит буде опрацьовано протягом 72 годин.
Для повернення квитка вам можуть знадобитися додаткові документи:
- при скасуванні або затримці рейсу більше, ніж на 3 години — разом із заявою на повернення потрібно надіслати офіційне підтвердженння затримки/скасування рейсу, яке можна отримати в аеропорту у представника авіакомпанії.
- при відмові пасажиру у видачі візи — разом із заявою на повернення потрібно надіслати: підтвердження відмови на офіційному бланку посольства; копія першої сторінки паспорта, копія сторінки паспорта зі штампом відмови. Запит на повне повернення у зв'язку з відмовою у видачі візи можливо надіслати не пізніше, ніж за 24 години до вильоту за першим сегментом маршруту.
- у випадку хвороби/смерті пасажира або родича, яки мав здійснити переліт разом із пасажиром — разом із заявою потрібно надіслати відповідні документи, що підтверджують це, про хворобу/смерть; документ, що підтверджує родинні зв'язки з хворим/померлим родичем.
- при запізненні або неявці пасажира на рейс (якщо до відправлення рейсу місця не були зняті авіакомпанією або агентом Tickets.ua на прохання покупця) — про факт запізнення або неявки пасажира на рейс потрібно обов'язково повідомити у причині повернення.
Зверніть увагу, що опрацювання повернення, яке необхідно узгоджувати з авіакомпанією, триває довше. У цьому випадку розгляд заявки та повернення коштів може зайняти від 1 до 3 місяців.
Зверніть особливу увагу на те, що анулювання квитка відбудеться тільки після вашої згоди з умовами повернення та оплати сервісного збору (якщо він передбачений при поверненні). До цього моменту квитки залишаються без змін! Місця не знімаються!
При створенні запиту на повернення в день покупки квитка вам буде підрахована сума до повернення без штрафів авіакомпанії. Повернення коштів буде проведено після підтвердження вами зазначеної суми і згідно із рішенням авіакомпанії.
У випадку, якщо авіакомпанія не підтвердить можливість повернення без штрафних санкцій, ви зможете зробити запит на повернення згідно із правилами тарифу.
Сервісний збір за послугу повернення і платіжні націнки поверненню не підлягають.
Винятки:
- якщо повернення можливе без оплати сервісного збору і правила тарифу дозволяють повернути повну вартість (за виключенням націнки платіжних систем) — підтвердження клієнта не потрібне. Запит на повернення буде прийнятий до опрацювання.
- якщо причина повернення — скасування/затримка рейсу більше ніж на 3 години; відмова у видачі візи; хвороба/смерть пасажира або близького родича — і якщо заява на повернення заповнена коректно та прикріплені всі необхідні підтверджуючі документи — анулювання квитка відбувається одразу після розгляду заявки. Місця будуть зняті.
Сума до повернення прораховується за курсом на день створення пасажиром запиту на повернення.
Документи, що підтверджують вимушену відмову пасажира від перевезення:- оригінал довідки з медичного закладу;
- оригінал довідки з медпункту аеропорту;
- копія лікарняного листка.
Вимоги до медичних документів, що є основою для вимушеної відмови пасажира від перевезення
Вимоги до оригіналу довідки з медзакладу:
- Наявність у медичному документі чіткої і читабельної назви закладу, що видав документ.
- Наявність печатки закладу, що видав медичний документ.
- Добре читабельні посада і прізвище особи, що видала документ.
- Наявність підпису особи, що видала документ.
- Наявність підпису завідувача відділенням або головного лікаря закладу.
- Наявність дати видачі медичного документа.
- Відповідність дат хвороби, зазначених у медичному документі, до дат перевезення. У випадку невідповідності у заключенні має бути зазначено «не рекомендовано переліт у зазначені дати».
Вимоги до оригіналу довідки з медпункту аеропорту:
- Наявність у медичному документі найменування медпункту, що видав документ.
- Наявність печатки медпункту.
- Добре читабельні посада і прізвище особи, що видала документ.
- Наявність підпису особи, що видала документ.
- Наявність дати видачі медичного документа.
- Відповідність дати хвороби, зазначеної у медичному документі, до дати перевезення.
Копія лікарняного листка для підтвердження вимушеної відмови має бути завірена підписом і печаткою уповноваженого представника авіакомпанії в аеропорту або завірена нотаріально.
Увага! Будь ласка, додайте копії зазначених документів до заяви. Авіакомпанії не приймають до розгляду заяви без документів, що підтверджують причину вимушеної відмови.
При зверненні пасажира на території України у компанію
Tickets.ua, до медичного документа, виданому поза межами території України, має бути доданий переклад російською або українською мовами, завірений нотаріально.
При зверненні пасажира, що перебуває за межами України, в компанію
Tickets.ua, до наданого медичного документа має бути доданий переклад документа українською або англійською мовами, завірений нотаріально відповідно до законодавства цієї країни.
Про виявлені факти надання недостовірних або підроблених документів, наданих пасажиром для повернення квитка, може бути повідомлено у правоохоронні органи України для розгляду питанння про можливість притягнення винних осіб до відповідальності згідно із законодавством України.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів