Якщо у бронюванні змінилися: термінал відправлення/прибуття; та/або час вильоту/прильоту рейсу, але при цьому часу, необхідного на пересадку між обраними рейсами, недостатньо, на адресу електронної пошти, зазначену пасажиром під час реєстрації, буде надіслана інформація про зміни і запропонований альтернативний рейс (якщо він доступний) або рейс, запропонований авіакомпанією. Пасажиру необхідно погодитися на запропонований альтернативний рейс або скасувати переліт.
Під час скасування перельоту здійснюється повне повернення вартості авіаквитка (крім націнки платіжної системи) за невикористані сегменти, якщо це не суперечить правилам авіакомпанії.Щоб погодитися на запропонований альтернативний рейс, потрібно увійти у розділ
«Особистий кабінет» – «Авіаквитки» – «Бронювання №» – «Редагування замовлення» – «Зміна дати/маршруту». Запропонований рейс буде відображений на сторінці. Натисніть «Підтвердити». На вашу адресу електронної пошти буде надіслана нова маршрутна квитанція.
Щоб скасувати переліт, потрібно увійти у розділ
«Особистий кабінет» – «Авіаквитки» – «Бронювання №» – «Редагування замовлення» – «Запит на повернення» і створити запит на повернення квитка.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів