Внести зміни у заброньований і оплачений вами переліт можливо тільки на рейси цієї ж авіакомпанії.Як оформити запит на зміну дати/маршруту:
- Увійти у розділ «Особистий кабінет» – «Авіаквитки» – «Бронювання №» – «Редагувати замовлення» – «Зміна дати/маршруту».
- Позначити у відповідних полях бажану дату та/або новий пункт вильоту/прильоту.
- У полі «Коментар» можна зазначити новий бажаний рейс або оптимальний час.
- Натиснути «Надіслати запит».
- Після отримання прорахунку — оплатити вартість змін.
Час обробки запитів — протягом 72 годин з моменту отримання заяви.
Після отримання і обробки вашого запита наші оператори повідомлять вам про умови і вартість внесення змін.
Зміни будуть внесені після отримання підтвердження оплати. Повідомлення про внесення змін буде надіслано на електронну адресу покупця.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів