Вимушеними вважаються зміни маршруту, що сталися за незалежних від пасажира обставин: скасування або затримка рейсу, відсутність місць у літаку, вимушена посадка літака, заміна зазначеного у розкладі типу літака іншим, хвороба пасажира тощо.
Якщо авіакомпанія не може виконати перевезення за маршрутом, зазначеному у квитку, вона має запропонувати пасажиру інший маршрут або відшкодувати йому вартість квитка, якщо запропоновані умови пасажира не влаштовують.
Якщо причиною вашої відмови від перельоту виявилася хвороба, відмова у видачі візи тощо, вам необхідно надати запит на повернення авіакитка — ця функція доступна у розділі
«Особистий кабінет».
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів