Виявлення і протидія шахрайським операціям — одне з головних завдань усіх міжнародних платіжних систем. Безпеку онлайн-платіжних транзакцій відслідковують безліч систем на різних рівнях і етапах проходження платежу.
Міжнародні платіжні системи
Visa і
MasterCard є найбільшими фінансовими організаціями, які координують платіжні потоки у світі. Вони розробляють і впроваджують технології, встановлюють і рекомендують стандарти карткової безпеки, безперервно їх доповнюючи.
Антифрод-системи (від англ. «fraud» — шахрайство) різних
банків-еквайєрів, завдяки комплексному контролю й обміну даними з іншими банками, викривають сотні злочинних, шахрайських угрупувань, що працюють у різних країнах світу, які скоїли злочини з використанням платіжних карток. Моніторинг і антифрод-контроль здійснюються в автоматичному і ручному режимах.
Сайт Corporate.tickets.ua зацікавлений надавати максимально якісні послуги для обслуговування вашої подорожі, однак не може впливати на рішення платіжних систем. Згідно з
Політикою боротьби з шахрайством, ми дотримуємося усіх необхідних вимог з протидії фроду. Corporate.tickets.ua, як і будь-яка інша організація, що працює з прийомом оплат, особливо це стосується сектора e-commerce, намагається зменшити ризики, забезпечити контроль руху прийнятих коштів і максимально швидке виявлення ознак шахрайства й оперативне реагування на будь-які підозрілі випадки.
Типові причини, коли транзакція може бути розціненою антифрод-фільтрами як підозріла:
- Онлайн-оплата здійснюється не у тій країні, де було видано банківську картку платника.
- Картка є у «чорному списку» антифрод-систем.
- Платіжною системою заблоковано прийом карток, виданих у певних країнах. Як правило, це деякі країни Азії, Африки, Латинської Америки тощо, де за даними міжнародних статистичних звітів зафіксовано максимальну кількість ризиків і злочинів із банківськими картками.
- Інші причини, чому банківська картка може бути не прийнята до оплати.
Як різні антифрод-системи реагують на підозрілі випадки:
- після внесення карткових даних картка автоматично буде заблокована антифрод-фільтром, якщо не відповідає умовам налаштувань. На екрані зазвичай з'являється причина помилки;
- платіжна система блокує спробу платежу без пояснення причин підозр;
- надсилає платнику email із проханням документально підтвердити право користуватися карткою, зазначеною під час оплати;
- пропонує платнику пройти нескладну онлайн-перевірку, щоб переконатися, що він дійсно є власником банківської картки.
Документальне підтвердження права користуватися карткою
Користувач, чия картка на сайті Corporate.tickets.ua викликала підозри, може отримати email подібного змісту:
Наша автоматична система ідентифікації спроб шахрайства (anti-fraud-control)
визначила високий ризик цієї транзакції. На жаль, наразі ми не можемо виписати ваш квиток.
Для успішної покупки квитка, будь ласка, підтвердіть правомірність використання банківської картки.
Надішліть документи, що підтверджують право користування карткою, на електронну адресу…@tickets.ua протягом часу дії бронювання.
Документи, необхідні для підтвердження успішної оплати:
1. Копія першої сторінки паспорта власника картки.
2. Копія лицьового боку пластикової картки, з якої здійснювалась оплата.
Ви можете приховати цифри номера картки, окрім останніх 4 цифр, що мають бути добре читабельними.
Технічні спеціалісти проаналізують інформацію для подальшого оформлення і виписки квитка.
Усі вищезазначені дані знищуються одразу після розгляду.
Перепрошуємо за завдані незручності.Після отримання вищезазначених документів,
під час успішного проходження контролю, транзакція буде успішно здійснена.
Якщо платіжна система відхилить докази, про це буде повідомлено Покупцю, бронювання буде анульовано, місця (або інші заброньовані послуги) буде повернено у загальний продаж. Те ж саме буде,
якщо Покупець не надішле запитані документи. У цьому випадку, якщо квитки (або інші послуги сайту Corporate.tickets.ua) для вас актуальні,
рекомендуємо вам повторно створити бронювання й
оплатити іншим способом оплати або використати іншу банківську картку. Онлайн-перевірка володіння карткою
У деяких випадках, після спроби оплати замовлення, відкривши бронювання у розділ
«Особистий кабінет», Покупець побачить таке повідомлення з порядком дій. Будь ласка, виконайте ці дії не пізніше 15 хвилин з моменту спроби оплати замовлення.
Увага! Ваша картка не пройшла антифрод-фільтр Corporate.tickets.ua.
Нам необхідно переконатися, що ви дійсно є власником банківської картки.
З метою безпеки ми заблокуємо на вашій картці випадкову суму
у розмірі 0,7–1,2 USD (залежно від обраної валюти).
Зі списку, що з'явиться перед вами, оберіть валюту, в якій буде заблоковано випадкову суму
і натисніть кнопку «ЗАБЛОКУВАТИ».
Як власник картки з'ясуйте, яка випадкова сума була заблокована на вашій картці.
Розмір заблокованої суми ви можете дізнатися:
1. В інтернет-банкінгу, до якого належить ваша картка — у виписці про останню транзакцію.
2. У SMS від банку, якщо для вашої картки активна функція SMS-інформування про здійснені транзакції.
3. У техпідтримці банку (телефон зазначено на зворотному боці картки) запитайте, в якому магазині було здійснено останню транзакцію й яку суму було заблоковано на картці.
У полі нижче зазначте суму, що було заблоковано, і натисніть кнопку «ПІДТВЕРДИТИ».Після своєчасного виконання підтвердження, якщо заблокована випадкова сума буде однаковою із сумою, що ви зазначите — оплата замовлення буде прийнята.
Якщо суми не відповідатимуть одна одній або Покупець не виконуватиме вищезазначених дій — оплата прийнята не буде; бронювання буде анульовано; кошти автоматично будуть розблоковані на картці протягом 3-х годин.
Що робити при отриманні запита про підтвердження володіння карткою?
Якщо ваш платіж було ідентифіковано як підозрілий, не потрібно хвилюватися. Деякі банки-еквайєри просять підтвердження про володіння карткою у 60% випадків.
Отримавши прохання про підтвердження, виконайте нескладні дії і отримайте оплачене замовлення.
Приємної вам подорожі!
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів