Так. Проте зверніть, будь ласка, увагу:
- зміни можна внести тільки на рейси тої авіакомпанії, що вказана у вашому квитку;
- дату і маршрут можна змінити не у всіх квитках. За зміни, якщо вони передбачені, може стягуватись додаткова плата. Детальні умови ви можете прочитати у правилах тарифу або уточнити у Службі підтримки.
Щоб внести зміни у свій квиток:
- Увійдіть у розділ «Особистий кабінет» – «Мої замовлення» – «Авіаквитки» – «Бронювання №» – «Редагувати замовлення» – «Змінити дату/маршрут», авторизувавшись на сайті.
- Вкажіть бажані дати та/або маршрут.
- Залишіть коментар для нашої Служби підтримки, якщо хочете додати до вашого запиту додаткову інформацію.
- Натисніть кнопку «Надіслати запит».
Ваш запит буде опрацьовано протягом 72 годин. Відповідь на ваш запит, а також інформація про умови змін (якщо вони можливі), будуть вказані в коментарі до вашого запиту і надіслані на ваш email. Квиток буде змінено тільки після вашого підтвердження через розділ
«Особистий кабінет» – «Мої замовлення» – «Авіаквитки» – «Бронь №» – «Редагувати замовлення» – «Змінити дату/маршрут».
Читайте детальніше про вимушені зміни дати/маршруту.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів