При бронюванні квитка у відповідних полях слід зазначити дані документа пасажира, з яким він здійснюватиме переліт (закордонний паспорт, внутрішній паспорт тощо).
- За наявності закордонного паспорта прізвище та ім'я у відповідних полях мають повністю збігатися з даними, зазначеними у документі.
- За наявності лише внутрішнього паспорта прізвище та ім'я необхідно вводити згідно з правилами транслітерації. Для цього рекомендуємо користуватися спеціальними сайтами-транслітераторами, які перекладають кириличні літери на латиницю.
- Літери у серії внутрішнього паспорту вводяться у поле «Номер документа» латиницею. Якщо у серії документа використовується літера, у якої немає відповідника у латинському алфавіті, слід зазначити її найближчий латинський аналог за звучанням.
- Римські цифри та символ «№» вводяться латинськими літерами (№=N).
Зверніть увагу! - При бронюванні внутрішніх перельотів по Росії авіакомпанії «Аерофлот» у полі «Дані пасажира» окрім імені та прізвища обов'язково необхідно зазначати по-батькові (за наявності). У полі «По-батькові» дані вносяться згідно з правилами транслітерації.
- Поля для вводу імені та прізвища розраховані на 60 символів. Символи, що перевищують цю кількість, будуть видалені автоматично. Мінімальна кількість знаків 2.
Якщо Ви раніше заповнювали профіль пасажира, Ви можете завантажити дані пасажира з «Особистого кабінету»:

Детальніше про профіль пасажира читайте тут.
Обов'язкові дані:- email. Увага! В поле «email» повинна бути вказана електронна адреса організатора поїздки. Саме на нього буде відправлений електронний квиток;
- ім'я та прізвище покупця (організатора поїздки);
- мобільний телефон покупця (організатора поїздки).
Будьте уважні при внесенні даних. Після створення бронювання дані про пасажирів неможливо змінити!
Дані покупця — клієнта автоматично будуть заповнені після авторизації в системі і не підлягають коригуванню.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів