Для того, щоб при кожному замовленні не вводити прізвище, ім'я та паспортні дані клієнта, ви можете створити профіль пасажира. Для цього увійдіть в «Особистий кабінет» - «Дані пасажирів», виберіть «Додати пасажира» і заповніть форму, вказавши наступну інформацію:
- Персональні дані:
- ім'я (кирилицею і латиницею, як в закордонному паспорті);
- прізвище (кирилицею і латиницею, як в закордонному паспорті);
- стать;
- дата народження;
- громадянство;
- департамент;
- посада.
- Паспортні дані. Ви можете зберегти кілька документів (внутрішній і закордонний паспорти).
- Контакти пасажира (телефон, email, мобільний телефон, факс, контакт для екстреного зв'язку).
- Уподобання під час подорожі. У цьому розділі ви можете вказати переваги по харчуванню в літаку (вегетаріанське, морепродукти тощо), а також бажане місце на борту (біля вікна, біля проходу). Якщо авіакомпанія надає ці послуги безкоштовно, обраний варіант буде заброньовано разом з перельотом.
- Програми лояльності. Якщо пасажир є учасником програми лояльності авіакомпаній, в цьому розділі можна вказати номера його карт. Дані карти будуть передані в систему бронювання авіакомпанії при замовленні.
- Візові дані.
Обов'язкові поля позначені зірочкою, майданчики за бажанням заповнюються.
Будь ласка, зверніть увагу, що профілі пасажирів доступні всім користувачам вашої торгової точки.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів