За статусом свого замовлення ви можете слідкувати в розділі
«Особистий кабінет». Нижче наведені значення статусів, що можуть бути присвоєні вашому бронюванню.
Зарезервований. Очікування оплати в агентство — ваше бронювання успішно створене. Очікується оплата.
Очікує виписки — ваше замовлення успішно оплачене. Очікуваний час виписки квитка — 3 години з моменту надходження коштів.
У процесі підтвердження оплати — ініційовано перевірку правомірності використання вашої платіжної картки (антифрод-контроль).
Чим може бути спричинена антифрод-перевірка вашої картки?
Оплачений та виписаний — оплата отримана, електронний квиток виписаний і разом із маршрутною квитанцією надісланий на вашу електронну адресу. Бажаємо вам приємної подорожі!
Анульований — заброньований вами квиток був анульований. Вичерпано час очікування оплати (12 годин з моменту бронювання).
Анульований оператором — заброньований вами авіаквиток був анульований оператором. Лист з причинами анулювання буде надіслано на ваш email.
Анульований користувачем — ви самостійно анулювали заброньований авіаквиток. Будь ласка, зверніть увагу, що відновити бронювання неможливо, але ви можете створити нове замовлення.
Оплачений після анулювання — ваше замовлення було анульоване. Система зафіксувала оплату після закінчення терміну дії бронювання. Рекомендуємо звернутися до нашої Служби підтримки.
У процесі повернення — ваш запит на повернення авіаквитка отриманий та знаходиться в обробці. Орієнтовний час обробки запиту — 72 годин з моменту його подачі. Терміни повернення коштів залежать від методу оплати.
Кошти повернено — ваш запит на повернення авіаквитка оброблений, замовлення анульоване, кошти надіслані платнику тим самим методом, яким було оплачено замовлення.
Оплата не підтверджена — оплата вашого замовлення не підтверджена. Можливі причини: на вашому рахунку недостатньо коштів або встановлений ліміт на розмір платежів; ваша платіжна картка не пройшла антифрод-контроль; з технічних причин. Детальна інформація вказана у листі, який надіслано на ваш email.
Очікує підтвердження від менеджера — ваша оплата у процесі перевірки.
Очікує інформації для повернення — ми очікуємо від вас надання додаткової інформації, необхідної для повернення коштів на ваш рахунок. Детальна інформація вказана у листі, який надіслано на ваш email.
Будь ласка, зверніть увагу!При виникненні нестандартних ситуацій, не описаних у цій статті, з вами сконтактуються спеціалісти нашої Служби підтримки.
Щоб побачити актуальний статус вашого замовлення, оновіть сторінку браузера або стежте за поштовою розсилкою.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів