Більшість квитків без електронної реєстрації можна повернути у касі повернення на території Російської Федерації у будь-який час до відправлення поїзда від станції посадки.
Повернення квитків з електронною реєстрацією можливе у випадку, якщо до відправлення поїзда від його початкової станції залишається більше години. Для цього зайдіть в «Особистий кабінет».
- У розділі «Мої замовлення» оберіть замовлення, що потрібно повернути.
- Оберіть «Повернення квитків».
- Зазначте пасажира, квиток якого треба повернути і номер його документа.
- Роздрукуйте бланк заяви на повернення, на якому пасажир має поставити підпис.
- Натисніть «Повернути». Сума до повернення залежить від терміну подачі, типу поїзда і вагона. Детальніше про правила повернення.
Зверніть увагу! Під час повернення електронного квитка сервісний збір не повертається.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів